måndag 18 november 2013

T och träningen

Sedan 4 veckor tillbaka har jag haft en onlinept. Det har gått ganska bra.

Jag har tappat:
11 cm i midjan
12 cm runt stussen
7 cm runt låret
5 cm runt överarmen

Jag har bara gått ner ca 1,5 kg men första veckan gick jag ner 2 kg och sen gick jag upp lite och sedan ner igen. Eftersom jag tränat på gymmet 3 ggr per vecka antar jag att jag byggt en del muskler. Det känns så.

Nu har jag inte råd att fortsätta betala till den pt:n så nu ska jag fortsätta på egen hand. Målet är att gymma 4 eller 5 ggr per vecka och ta en promenad 5 eller 6 dagar i veckan. Jag skulle gärna gå på morgonen varje dag men då måste jag gå upp kl 5 och det är jag inte riktigt redo för än.

Det svåraste för mig är kosten. Men, bara att kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar